Vizită la Grădina Zoologică

IMG_8217

Cu cateva zile în urma am fost la  Grădina Zoologică din Chişinau. Dezamăgită. Nu de animăluţele care-şi defilează comportamentul şi frumuseţea în faţa vizitatorilor ci de indiferentă angajaţilor faţă de animale dar mai ales curăţeniei.

Am surprins cu ajutorul aparatului foto cateva momente din viata vieţuitoarelor pentru cei care încă nu au reuşit să viziteze Grădina Zoologică.

Studentă fiind, mi-am propus ca în fiecare weekend să vizitez un loc frumos din Chişinău, parcuri, muzee, monumente naţionale etc. Cei care doresc să se alăture acestei iniţiative îmi pot scrie😉

Iar cei care vor să facă o  vizită Grădinei Zoologice o pot face in fiecare zi 8:00 si 20:00, preţul unui bilet pentru maturi este 25 lei iar pentru studenţi 7 lei.

IMG_8211

IMG_8235

IMG_8205

IMG_8204
IMG_8172

IMG_8158 IMG_8170

IMG_8155

IMG_8147

IMG_8139

IMG_8128

IMG_8136

IMG_8122

IMG_8120

Lasă un răspuns

