Acasă mă simt mai puternică!

Toţi mă întreabă de ce am renunţat la studiile din Romania şi am revenit Acasă. Dar nimeni nu ştie ce s-a ascuns în sufletul meu timp de un an jumătate,atat cat a durat viaţa mea de student la actorie în orăşelul Galaţi. Cred că o să rup într-o zi tăcerea şi mă voi destăinui celor interesaţi de studiile din Romania. Pentru că mă roade tare. A fost o experienţa din care, cu siguranţă, am învătat enorm de multe. N-o să-mi pară rău niciodată că am revenit acasă, că sunt studentă a Academiei de Studii Economice, dar mai cu seamă, că visele mele încep să prindă aripi.

Acasă mă simt mai puternică. Într-o lună am învăţat lucruri minunate, am pus bazele teorii economice şi am sădit primul vlăstar al visului meu.

Continui..şi o să vă povestesc şi vouă, file din jurnalul unei studente entuziasmată, activă şi îndragostită!

Toamna e mai frumoasă, ACASĂ!

Lasă un răspuns

