Rămas bun. Partea I

„Eliberează-te de ieri, de maine, si pătrunde în clipa de acum. Doar aşa poţi face o invitaţie, iubirii, armoniei, bucuriei şi păcii în viaţa ta.”

Deseori mă mir cat de grăbiţi suntem în cautatea unui viitor mai bun, muncim şi facem planuri de viitor fără să observăm cat de epuizaţi suntem după o zi în care pur şi simplu am alergat şi nu am realizat nimic. Mai rău de atat, ignorăm persoanele dragi din viaţa noastră doar pentru că suntem prinşi în rutina zilnică a activităţilor plictisitoare. Asta am realizat atunci cand luandu-mi ramas bun de la un prieten l-am îmbrăţişat fară să-I dau un pupic pe obraz, atunci el s-a grăbit să mă întrebe ,,De ce nu mă pupi, dacă asta este ultima data cand mă vezi?”
Naivă fiind, nu pot să cred ca persoanele apropiate din viaţa mea pot dispărea pur şi simplu…Şi totuşi dacă se întampla… ?!

Lasă un răspuns

