Şterg

Am început să scriu ceva despre dragoste😀 am şters
Iarăşi despre dragostea asta…
Nu ma sperie nimic.
Nici-o dezamagire, nici-o lacrimă, nici-o indiferenţă.
Am fost dezamăgită, am plans, am ras, am călătorit, am sperat…toate stările le-am trăit de-a lungul anilor..şi sunt atat de fericită…
Revin😉
Am noutăţi pentru voi..vă ţin la curent!
Nu am renunţat la blog.. aşa cum m-am gandit scurt timp în urmă…🙂

Un gând despre „Şterg

  1. Eu nu am înțeles niciodată cum vine asta cu „renunț la blog”. De ce? Oricine poate lua pauze, blogul nu se supără. E mereu acolo, cuminte, așteaptă fidel întoarcerea autorului. E mereu acolo când ai nevoie de el, și nu se supără că l-ai uitat printr-un colț de online în favoarea altor site-uri sau activități.

    Așadar, de ce ar vrea cineva să renunțe?

    Așteptăm noutățile… în afară de faptul că mai sunt câteva zile și începe noul an universitar🙂

Lasă un răspuns

