M-am resemnat!

Eu pentru visele mele lupt pană la stele. Cand îmi doresc ceva nimic nu mă poate opri pană nu-mi realizez dorinţele. Însă cand viaţa mă scufundă în acel vis, conştientă, mă resemnez şi renunţ. Nu renunţ la vise, nu renunţ să lupt pentru ziua de maine, ci renunţ la ceea ce nu este al meu, la ceea ce are lumea şi eu nu pot avea, poate că altceva este pentru mine.

Vara asta m-am convins de două ori că ceea ce nu ţi-e scris în stele nu poţi avea. Prima dată atunci cand am dorit să mă înscriu la o a doua facultatea, lucru demonstrat a fi imposibil de realizat, şi a doua oară…( lucru despre care nu doresc să vorbesc acum,poate niciodată🙂 ) Cu încăpăţanare am dorit să-mi demontrez că se poate..însa ce nu e al meu….nu e!  N-am învaţat nimic din tot ce am trait pana acum. Pentru ca de fiecare data fac aceleaşi greşeli.

M-am resemnat.

Resemnarea asta ma duce  cu puțin efort spre acceptare, e de fapt pasul firesc ce urmează.  Clar este faptul că acceptarea asta are un gust amar, mai ales dacă a fost precedată de multe încercări, speranțe, naivități, autoiluzionări.

Şi chiar daca sunt mica, nu-i nimic. Maine e un nou început, fiecare zi este un nou rasarit. Cat de mare ar parea, lumea e a mea…


 

4 gânduri despre „M-am resemnat!

  1. Mda…e aiurea sa lupti pentru ceva si sa-ti para interzis ..dupa oricat de multe eforturi ai fi facut sa vezi ca n-ai reusit sa ajungi la finalul dorit.
    Dar poate ca asa a fost mai bine, unele lucruri nu-ti sunt interzise, niciodata (atata timp cat sunt realizabile prin efortul nostru, acum unul care vrea sa devina primul om care calca pe marte are sanse extrem de mari sa ramana doar cu dorinta..), poate ca doar iti sunt amanate.
    Esti o fata inteligenta si luptatoare, ia o pauza de la ce iti pare interzis si alege momentul/locul potrivit, acum o fi vreun semnal sa te concentrezi mai mult si mai bine pe ceea ce ai deja.
    Sunt de parere ca oricat de ciudata ar fi viata nimic nu este intamplator si, intr-o zi, totul va avea un raspuns.
    Asteapta-l pe al tau fara sa-ti pierzi zambetul, optimismul si puterea de munca.
    Si nu considera ca faci aceleasi greseli, pur si simplu nu esti o delasatoare si incerci iar si iar sa muncesti pentru ce iti doresti..asta nu e un lucru rau, e admirabil si o sa-ti aduca multe lucruri bune in viata.
    Ai grija de tine

  2. Singurul moment in care trebuie sa-ti para rau este doar acela cand simti ca n-ai facut tot ce puteai face pentru a reusi..atata timp cat ti-ai facut partea restul reprezinta doar un sir de lucruri care nu mai tin de tine ..
    Capul sus, zambetul pe fata ..si intr-o zi lumea va fi a ta ( eu cred ca deja e..).

  3. nu mi se pare a te inscrie la o facultate un lucru interzis. un lucru interzis e atunci cand ai o boala incurabila si vrei sa fii sanatos ca sa iti poti realiza visele. keep trying!

Lasă un răspuns

