Vreau, lupt,iubesc…am răbdare!

Uneori aş vrea să mă plictisesc dar nu-mi reuşeşte. Aş vrea să nu zambesc atat de des, să nu fiu egoistă,  să nu mai am încredere aşa mare în oameni, să nu fiu tat de deschisă, să nu mai mănanc ciocolată, să nu-mi fie dor de oameni, să nu-mi doresc să vizitez Parisul, să nu-mi fac planuri din timp, să nu mai fiu atat de responsabilă. Unoeri îmi doresc să nu fiu Eu.Uneori.RAREORI.

Acum însă VREAU,LUPT, IUBESC,SUNT FERICITĂ, MA RESPECT ENORM, AM DORINŢE, MI-E DOR….AM RĂBDARE!

Această prezentare necesită JavaScript.

Un gând despre „Vreau, lupt,iubesc…am răbdare!

  1. De ce ti-ai dori uneori sa pleci din rai ..?
    Desi e posibil sa mai dau cu slova prin comentarii iti pot spune ca , daca este asa cum o povestesti, viata ta este foarte frumoasa..
    Daca ar fi sa-ti urez ceva, nu ti-as ura o viata mai buna ..ci doar sa nu o pierzi pe asta..

Lasă un răspuns

