Role…fericirea mea

Prima dată cind am urcat pe o pereche de role aveam vreo14-15 ani.Primisem o pereche de role cadou de la un prieten.Nu mi-a fost frica deloc.Am urcat cu atîta curaj  de parca eram o campioana😀. Căzături sau întimplări nefericite nu am avut, din fericire.

Pe role sunt cea mai fericită…Căştile în urechi,muzică bună în telefon,relaxare şi desigur romanul pe care-l citesc  în rucsac.

Această prezentare necesită JavaScript.

Multumesc Florin Adi pentru fotografii🙂

Un gând despre „Role…fericirea mea

  1. Cu cat rolele pe care te dai o sa fie mai bune, mai rapide si mai confortabile cu atat placerea va fi mai mare !! Tine’o tot asa !

Lasă un răspuns

