Foto: Amintiri din liceu

Cît de nevinovaţi eram. Frumoşi, fără griji, fără responsabilităţi mari. Visam toată ziua, flirtam cu fiecare baiat care avea blugi frumoşi, chiuleam de la ore, glumeam cu profesorii, făceam gălagie la ore, învăţam tema pe acasă în pauză, ne certam pentru funcţia de Şef al clasei,bîrfeam îndrăgostiţii din liceu, ne destăinuiam primele întilniri…eram cu ochii atenţi la profesori şi cu mintea departe,prin lumea tinerilor indragostiţi…ne scriam declaraţii de dragoste pe bancă… Andrei🙂, împarţeam aceeaşi ciocolată cu toata clasa,rideam la poznele colegilor …de 3 ori Mihai😀 şi susţineam competiţiile de şah din spatele clasei..Ce mai făceam scumpi colegi?

Această prezentare necesită JavaScript.

Îmi aduc aminte şi zîmbesc cînd m-am ciufuit cu colega😀 Viorica ţii minte :D… cînd cu tupeu am inchis uşa la ora de franceza sau cînd ne ferificam cunoştintele la mate cu exerciţii fără sfîrşit😀 Ce  ,,profunde”erau orele de biologie  şi cît de departe călatoream la geografie…

Ce frumoşi au fost şi ce repede au trecut anii de liceu..

 

Azi,cu melancolie priveam putinele poze pe care le am din ani din liceu. Mi-e dor..mi-e dor…mi-e dor..Ani de liceu, unde sunteţi?

Lasă un răspuns

