Inima ochiului magic

Dacă aş putea da timpul înapoi aş face-o…

Să mai privesc încă odata in ochii lor..în ochii aceea tulburi şi profund de misterioşi..ochii aceştea care se grăbesc să tragă concluzii bizare, să judece fără dovezi şi să limiteze soarele din ochii mei.

Sunt zilnic înconjutată de ochi…Ochi care mă apreciază,care mă ajută să privesc cît mai departe, care mă conduc pe drumul cel bun…dar şi  de ochi care mă privesc pe la spate, mă încarcă cu o energie negativa, ochi care mă invidiază şi ochi cărora nu le ofer nici-o atenţie.

Păcat că incă nu şi-au dat seama de efortul în zadar. Păcat că încă încearcă să să distrigă cerul din ochii mei,probabil nu au vazut cît e de larg orizontul visurilor mele. Păcat că ochii lor sunt inegalabili albastrului din ochii mei..

Cu ochii aceştia albastri aş mai privi odată, de doua ori..de un infinit de ori catre voi,ochi străini. Cu inima ochiului magic aş preţui ochii sinceri,iar pe cei mascaţi ii voi lăsa în umbra efemerului  ecou…Opriţi-vă din lupta asta inutilă..fiecare are un loc sub soare,loc pe care fiecare şi-l potriveşte dupa bunul plac.

Un gând despre „Inima ochiului magic

  1. Buna.
    Foarte frumoasa descrierea magica si foarte adevarata, ai descris momente exacte clare concrete, magice…

    Cu drag, de la un suflet magic cu ochii albastri🙂

Lasă un răspuns

