Daca nu ai un scop un viata,scopul tau este sa-ti gasesti scopul!

ImaginePrivesc ratacita spre cer.Alerg zilnic spre infinit. Caut mereu bucurii. Pling dupa pierderi.Imi dau doua palme si merg mai departe.Ma intorc in trecut. Zimbesc trecatorilor chiar daca nu-i cunosc. Ma incred in oameni care nu merita incredere.Citesc gindurile altora si incerc sa invat din sfaturile lor.Uneori, sunt dezamagita de mine ca nu sunt o persoana sigura pe sine si totusi zimbesc…

Asa am reusit mereu. Am abandonat  dar niciodata nu am tras linia de final, am lasat mereu o lumina de speranta.  Asa cum in urma cu  7 luni am abandonat Blogul meu cu Suflet acum revin in forta cu ginduri marete, cu planuri si vise pe care nimeni nu mi le va mai spulbera.

Se spune ca succesele vin doar atunci  cind in suflet e soare.Se pare ca soarele abia acum a aparut pe strada mea.

Buna dimineata Soare :*

Lasă un răspuns

