Cel mai rau weekend

Weekendul asta chiar am avut cel mai rau weekend. Pe lingă faptul că am lipsit de la Creativity Lab (sorry Vlada), am lipsit şi de la marele proiect naţional ,,Hai,Moldova!”🙂, astfel incît odata cu ploaia de afară a aparut şi un nor in sufletul meu😦 !

Defapt, am învăţat o lecţie de viaţă zilele trecute..Este atît de complicată viaţa, încit trebuie s-o primit ca atare. Suntem tineri şi avem atîtea probleme, uneori uităm de lucruri importante.
Acum aştept viitorul, chiar daca viitorul e prea departe,sper, visez şi fac planuri. Nimeni nu poate spune exact ce se va intampla in viitor pentru ca nici un om nu este stapan pe propria sa viata, cu atît mai puţin pe a altuia.

Aaa…a trecut weekendul..fără să ma văd cu El🙂
Sper ca luna Mai sa fie una mai reuşită şi mai productivă!

Lasă un răspuns

