Un vis pierdut nu se mai întoarce niciodată

Se spune că, în adolescenţă, fiecare dintre noi ştim ce dorim de la viaţă. Uneori luptam pentru aceste vise, alteori ne lasam dusi de valurile adolescentei, uitam de adevaratele valori, de visele noastre, de sufletul nostru…si acordam atentie lucrurilor mai putin importante..

Scriind aceste rânduri,  nu pot să nu mă întreb care este visul meu. Si mărturisesc că am stat ore întregi încercând să-l aflu: am descoperit dorinţe de mult refulate, amintiri plăcute şi dureroase, dar acel vis cu care am fost dăruita de Dumnezeu nu cred că l-am aflat.
Scriu “nu cred” fiindcă am visat multe lucruri, unele îndrăzneţe, altele patetice, însă niciunul nu este acel Vis ce poate fi scris cu majuscule.
Să nu uităm că multe din dorintele noastre îşi au izvorul în partea întunecată a sufletului nostru. Si adevaratele vise ramin a fi inchise undeva departe de realitate. Deseori ma intreb unde sunt adevaratele valori ale omului. Unde se pierde sinceritatea, adevarul, dragostea, respectul. In urma noasatra vine o generatie mult prea grabita spre nimic. Si ma intreb, care sunt visele tinerilor? Care sunt visele mele?

E adevărat, ma grabesc, pierd mult timp inutil, pierd oameni dragi, dar mai mult mă doare când simt că mă îndepărtez de vise sau, cum spuneam, de acel Vis. Atunci simt că nu doar sufletul imi va plânge…
O faptă nedemnă poate fi răscumpărată, poate fi corectată, poate fi iertată, dar un vis pierdut nu se mai întoarce niciodată.

De aceia, preţuieşte fiecare picătură de ploaie, fiecare răsărit de soare, fiecare vis pierdut, fiecare apus de lună, fiecare lacrimă vărsată, fiecare pas greşit, fiecare zâmbet, fiecare prieten.. adevărat, fiecare fulg de nea, fiecare clipă.. orice lucru minuscul ce te face fericit! Pentru că fiecare are un rol şi un scop în viaţa ta !  Toate sunt pentru a te face fericit!

2 gânduri despre „Un vis pierdut nu se mai întoarce niciodată

Lasă un răspuns

