Eu aleg Activitate, tu ce alegi?

În timp ce mulţi tineri pierd timpul pe reţelele 

de socializare, eu aleg să citesc. Cind alti colegi de-ai mei vorbesc  la telefon, eu planific, analizez, mă informez. În timp ce prietenii mei merg la grătar eu aleg să merg la un training sau la orice altă activitate.

Asta fac mulţi tineri. Indiferenţi, lenoşi, somnoroşi, egoişti…îşî fac din viaţa doar o plăcere, petreceri şi Gata!

Încă de mică mă ştiu entuziasmată de activitate, de voluntariat , bucuria mea încerc să o împartăşesc cu colegii mei, care deseori iau ca pe o glumă propunerile mele de acţiuni, confruntîndu-mă deseori cu neseriozitate şi indiferenţă.

Prefer să cred ca nu poţi tineri sunt ca cei de la sud. Sunt optmistă şi cred că tinerii vor dori o schimbare, tinerii vor face o schimbare!

Nu pierd timpul aruncînd vorbe in vînt  criticîndui pe cei din jur că nu fac nimic, incerc eu să fac schimbare. Astfel incit sa-mi fie comod ce fac, să fiu mîndră de mine şi să am prieteni adevăraţi.

Cu toţii ne dorim scaune confortabile,locuri de munca, ne dorim concerte,activitate, insă cine să le facă daca nu noi tinerii? De ce să aşteptăm să ne facă vecinul regulă in ograda noastra cind noi singuri ne putem organiza?!

Sunt dezamăgită de tinerii noştri dar totuşi cred că în afară de odnoklasniki vor invăţa cum să utilizeze  şi o adresă electronică,  cum să facă un blog, să scrie un proiect etc.

Eu aleg să mă implic, să-mi pese, să spun ce mă deranjează. Să participa la toate campaniile,proiecte, concursuri. Tu ce alegi?

2 gânduri despre „Eu aleg Activitate, tu ce alegi?

Lasă un răspuns

