Pestisorul de aur

Fiecare dintre noi viseaza intr-o zi sa se intilneasca cu pestisorul de aur.🙂

Altii din curiozitate, altii pentru a li se implini dorintele el ramine drept un ,,Dumnezeu” pentru fiecare.

PE parcursul anilor, ideea Pestisorului de aur, a servit drept motiv de gluma pentru unii, minciuni pentru copii, ori  cineva chiar a crezut in aceasta poveste

Si eu imi dores sa-l intilnesc, mai ales ca acum am foarte  multe vise care le doresc relizabile cit mai rapid.

Fiecare simte nevoia unei evadari in lumea copilariei,dar visele mele nu sunt copilaresti. Si daca as intilni pestisorul de aur , cele 3 dorinte pe care i le-as pune sunt:

-Sa-mi ofere in dar un aparat de fotografiat profesionist

– Un reportofon

– Si cea mai mare dorinta un laptop

Draga pestisorule, cred ca sunt foarte scumpa🙂 la salariul tau😛 nici vorba de asa dorinte, insa sper ca m-ai  auzit si nu vei uita de mine😀

Lasă un răspuns

