,,Pai acolo sunt numai minciuni…!!!”

De 2-3 luni de cind s-a lansat blogul satului nu puteau sa nu apara si niste probleme sau interdictii de a posta ceva ce pe cineva nu-l avantajeaza atit de mult. Doar un sunet am primit, de la o primarul satului de a sterge un filmulet care era filmat de Ghenadie Brega la biblioteca publica din Slobozia Mare eibine iata si convorbirea:
,,-Buna seara, cu Nina se poate?
-Buna seara, Nina la telefon, cu cien am placerea?
-Dna. Primar la telefon.
-Buna seara, Dna primar.
-Dar ce e cu filmuletul ala pe blogul satului?
– Care filmulet ca acolo sunt mai multe.
– Cel de la biblioteca, cine la filmat?
-A este un filmulet de asta vara filmat de Ghenadie Braga, un activist de la Chisinau……
-Pai acolo sunt numai minciuni, ia mai repede si-l sterge…nu-mi trebuie mie asa ceva, sa ma duc eu miine la biblioteca sa vad ce au de spus bibliotecarele!!!
-Am inteles, se rezolva!”
Si dupa convorbire sterg filmuletul fara sa- mi dau seama ca este o incalcare de drept la informatie.
Apoi cam peste vreo 2 saptamini ma duc la biblioteca sa caut niste informatii si uitati cum m-au intimpinat bibliotecarele!
,,- Buna ziua!
-Buna ziua Nina!
-Nina da ce e cu filmuletul ala, ca ne-a chemat primarul la cabinet sa-i dam explicatii.Cine e persoana asta care a filmat?
-Ghenadie Brega……!
– Nu cunva el e COMUNIST?

-Nu nici vorba de asa ceva…..(iam lamurit eu neintelegerea)!

-Dar sa stii ca era corect ce am spus acolo, doar ca primarul vrea doar ce e bun sa fie pe internet.Exact asa a fost, ne-au chemat la primarie si ni-au spus ca din cauza alegerilor nu ne mai face reparatie si nu ne mai da carti.”

Deci si aici a fost ultima discutie pe aceasta tema, si acum urmarind cazul de la Straseni im dau seama ca ceea ce am facut, stergind filmuletul d epe net nu a facut decit sa incalce dreptul la informare.Pe viitor voi incerca sa fiu mai atenta la incalcarea drepturilor si voi lupta pentru ele.


Lasă un răspuns

