Mi-e frica de tine…Dar…te vreau…

Nu… nu te apropia de mine!
Stiu ca daca te mai apropii imi vei provoca frica!
Stai.. nu te apropia…
Frumusetea ta…imi intuneca ochii…
Ochii tai…imi cutremura fiinta!
Vino…Te rog…
Nu mai pot fara tine…
Mie frica linga tine dar nici nu pot trai fara existenta ta…
Te vreau sa vii mai aproape…dar te alung de linga mine…
Ai trezit in mine sentimente…de…
Neputinta…dor,…dragoste si …frica…
Stiu ca oricit de mult mi-ar fi frica de tine…te vreau tot mai aproape…
Vino…Dar nu uita sa pleci la timp….

Un gând despre „Mi-e frica de tine…Dar…te vreau…

  1. asta e dragostea…ne indragostim repede la virsta noastra, ca adolescenti, dar despartirea e foarte grea…

Lasă un răspuns

