La multi ani Radio Moldova Muzical !!!

Astazi,30 octombrie, Compania TeleRAdio Moldova, implineste frumoasa virsta de 79 de ani, iar tinerii de la Radio moldova , un am de la radio_moldova_live_on_airlansarea postului de radio RAdio Moldova Muzical. Si pentru ca deja de un an ii ascult mereu, au devenit si prietenii mei nu pot sa nu-i felicit si eu pe:
Iulia Buzenco,Rodica Gherciu,Natalita Mogildea,Victor Balaniuc,Catalin Parasca,Olga Stavila,Regizoarea Lenuta Barat,Tatiana Chiper(si daca am uitat pe cineva imi cer iertare) .LA multi ani dragii mei! VA doresc in continuare putere de munca, inventivitate si cit mai multe emisiuni realizate, sanatate,fericire si cit mai multi ascultatori. La multi ani!!!buchet UN mic cadou din partea mea. IAr tu cititorule, daca vrei sa asculti si tu Radio Moldova Muzical acceseaza pagina web a Companiei Teleradio Moldova http://www.trm.md/index.php?add=1

Un gând despre „La multi ani Radio Moldova Muzical !!!

Lasă un răspuns

