partcip si eu..Pc-ul meu…bucuclas

Povestea interesanta a istoriei mele de amatoare a calculatorului,incepe cu un laptop vechi,oferit cadou de la niste oameni care nu mai aveau ce face cu aparatura veche..ei, am invatat eu sa scriu mai repede la tasta,am invatat sa ma joc,dupa care urmeaza sa instalez si windows-ul,singura ,mi-a reusit…dupa care a venit si timpul sa-mi procur si un Pc,pentru ca desigur ca nu era suficient memoria laptopului pentru programele ce tot le descarcam de pe net..asa ca a venit si pc-ul..ei da cum fara gafe!!!.a venit momentul in care trebuia de instalat si windousului,pentru ca asa e recomandat,ei si ce sa mai dau banii pe degeaba daca eu singura pot sa instalez,asa ca zis si facut..am instal tot ce era necesar…insa o gafa..nu merge sunetul..ce sa fie..am stricat pc-ul!!!ingrijorata ..nu vroiam nici parintilor sa le spun..de frica sa nu ma ocarasca.sau sa-mi interzica sa mai stau pe net(ingrijoarea mea cea mare)..am ramas asa fara sunet timp de jumatate de an,fara filme..fara cintece..fara nimic!!!!Ei si cit va dura asta..am facut eu rost si de bani si la reparatie cu el…Diagnosticul-Nu-s draiverile…pret-50 lei
Prostie,ciuda,incapatinare..am stat eu jumatate de an fara sunet!!!pentru ce..50 lei..
Invatatura…de azi inainte o sa fiu mai atenta cu instalarea…si cu driverele..si desigur cu calculatorul,caci pina la urma nu fiecare pricepe in toate sistemele lui,dar pina nu greseti desigur nu inveti,ma bucur ca din greseli acum pot sa manevrez bine compu.

Un gând despre „partcip si eu..Pc-ul meu…bucuclas

Lasă un răspuns

