Cu informatie…pe la sud!!!

demult nu am mai zarit pe la noi prin scoala un seminar de informare,un seminar care sa ne prezinte ceva util,ei iata ca se-a mai amintit cineva si de sudul Moldovei.Astazi,28 mai 2009,in L.T,,M.Eminescu”,tocmai d ela Chisinau au venit sa ne informeze despre…Acordarea ajutorului de urgenta… si despre …GRipa..Fie ca cunosteam aceste informatii fie ca nu,ele au fost bine primite si pentru citittorii mei am facut si niste fotografii.Nu am de gind sa  va inebunesc cu teorii cu care fiecare e deja plictisesc,doar sa va prezint ceva fotografii.

Image116Image115Image103

Am facut si ceva activitate,jocuri si am format un mediu prietenos

Image133

3 gânduri despre „Cu informatie…pe la sud!!!

Lasă un răspuns

