avem cu ce ne mindri!!!

Daca tot am inceput sa-mi laud satul,voi incepe pe rind sa va scriu despre ceva despre mindria satului meu.Momentan o istorie a muzeului satului nu stiu,nu m-am informat,insa am ceva imagini care ca vor spune totul despre bogatia muzeuluiFotografii-0007u intalnesti aici nici o moneda, Vizitatori,
Nu atingeti saracia si tristetea
Aflate-n muzeu.
Sunt exponate originate,
Iesite din mana, din sufletul si din rarunchii acestui popor
Intr-o clipa de incordare si spontaneitate
Care a durat
2000 de aniFotografii-0010Fotografii-0009
Pentru ca, neavand aur si argint,
Taranii si-au gravat anual chipul
Pe boabe de mei, de grau, de porumb
Care nu ni s-au pastrat.

Pasari impaiate
Ar fi putut ei, ce e drept, aduce destule,
Dar le-a fost mila sa ucida
Privighetoarea, ciocarlia, mierla si cucul,
Care le cantau fara bani toata viata,
Si toata moartea.

;Fotografii-0006

2 gânduri despre „avem cu ce ne mindri!!!

Lasă un răspuns

