Offfff….taranii astea…

Viata la tara,ca sa nu-i spun la sat,suna prea taranesc,cun e viata la tara?E foarte frumoasa poate spune cineva si foarte rea altcineva,fiecare cu parerea lui,mie sincer nu-mi place deloc,de ce ,pentru ca sunt limitate toate posibilitatile de a te afirma,e prea plictisitoare la tara,si-n plus ma enerveaza prostia taranului,ideea de a se distra la mazim prostindu-se fara pic de picaarmata-e-cu-tine1

Realitatea e ca fiecare incearca sa se prosteasca in modul cel mai porceste si altii  sustin prostia.e greu sa traiesit intr-o lume in care totul e fara obraz,cind totul pare nu a viata ci o prostie.Daca cinev ade prin America ar veni sa vada viata de la tara din Republica Moldova ar spune ca mai degraba am fi ciobeni decit localnici..sigur ar scoate din vorbirea nostra ceva glume si culmi…exact ca si in glumele de pe net ,tot taranul este prost…

Venind de la mare doua tinere nimerec in compartiment cu un tzaran si acestea incep sa vorbeasca:
– Vai draga ce ma doare marul lui Adam…
– Si pe mine drag calcaiul lui Ahile…
Si tzaranul sa nu se faca de ras :
– Doamne ce am amortzit si ce ma doare buca lui cur!!!

…………Un taran american si unul roman se intalnesc la un moment dat. Romanul il intreaba pe american:
– Mai, tarane american, fermierule, spune-mi si mie cat pamant ai acolo la tine?
– Mai tarane roman, spune americanul, eu ma urc dimineata in masina si tot merg, si merg, si merg pana seara. Si tot pe pamantul meu raman. No atata pamant am eu in America.
Taranul roman ramane gura-casca, face o pauza prelunga de gandire, dupa care spune:
– Apoi ma, masina de aia am avut si eu.
gata-i-am-culturalizat-si-pe-irakieni……..
Un turist se adreseaza unui taran:
– Spune, unchesule, care este cel mai rapid drum catre Timisoara?
– Sunteti pe jos sau cu masina?
– Cu masina.
– Atunci, dupa parerea mea, cu masina…

Cred ca va-m amuzat un pic si cu glume despre tarani,eu una nu ma consider o tarana,daca tu te consideri sau ai ceva de obiectat asupra subiectului te astept la comenta…

3 gânduri despre „Offfff….taranii astea…

  1. ha ha ha ha ha aha aha aha aha……….sint si yo deacord cu cele spuse mai sus……..pffffff……adevarul gol golut……….

  2. Of, of, eu trăiesc la ţară… şi?

    Învaţă să scrii, apoi dă-ţi cu părerea despre
    cei din jur, şi cînd spun asta, uită-te cîte greşeli ai făcut în articol, în „O domnisoara capabila..”, probabil peste tot…

    PS De fapt nici nu înţeleg, tu tot eşti dintr-un sat / de la ţară?

  3. nici yo nu ma consider taran (si se supere mirc3a vreau sa spun k nici nu am nimc cu ei…dar ii km dau dreptate) si da , pe mine unul m-au amuzat glumele despre tarani…foarte tare tine-o tot asa

Lasă un răspuns

